Deel dit artikel
-

Belgen weinig te spreken over bpost

Belgen zijn niet tevreden over de dienstverlening van bpost. Zes op de tien Vlamingen hebben vorig jaar problemen ondervonden bij de ontvangst of verzending van brieven, zo blijkt uit onderzoek van Test Aankoop. Ook de pakjesdienst scoort op zowat alle vlakken slechter dan de concurrentie.

De consumentenorganisatie informeerde naar de klanttevredenheid over bpost onder  2100 Belgen. Liefst 49 procent van hen geeft aan dat het in de voorafgaande twaalf maanden minstens één keer fout liep bij het verzenden of ontvangen van hun post. En liefst 15 procent geeft aan een beschadigde doos gekregen te hebben van bpost.

Alleen op het vlak van stiptheid doet één andere speler het slechter: UPS.

Bpost zegt zich niet te herkennen in de resultaten. 97,5 procent van alle pakjes wordt uitgereikt binnen de dag dat ze in ons netwerk komen, zegt woordvoerster Barbara Van Speybroeck.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond