Belgische tv-markt merkt invloed streamingdiensten
De concurrentie op de Belgische tv-markt neemt toe doordat streamingdiensten steeds meer ingeburgerd raken. Proximus werkt samen met Disney+, Orange zet in op voetbal en Telenet bereidt zijn eigen videodienst voor. Het gevolg is dat de Belgische televisiemarkt in het tweede kwartaal van 2020 voor een derde opeenvolgende kwartaal abonneeverliezen laat zien, zo blijkt uit onderzoek van Telecompaper.
De concurrentie op de Belgische tv-markt neemt toe doordat streamingdiensten steeds meer ingeburgerd raken. Proximus werkt samen met Disney+, Orange zet in op voetbal en Telenet bereidt zijn eigen videodienst voor. Het gevolg is dat de Belgische televisiemarkt in het tweede kwartaal van 2020 voor een derde opeenvolgende kwartaal abonneeverliezen laat zien, zo blijkt uit onderzoek van Telecompaper.
Neem een Premium abonnement en krijg onbeperkt toegang tot premium artikelen en vele andere voordelen.
- Alles van Emerce Account
- Toegang tot alle Premium nieuws artikelen
- Korting op tickets Emerce Events
- Krijg Emerce 100 opgestuurd