Deel dit artikel
-

Bestellen op het terras nu ook via Thuisbezorgd.nl

Een dag na de aankondiging van de versoepelingen van de horeca introduceert Thuisbezorgd.nl een nieuwe besteloptie waarmee klanten bij een restaurant of terras contactloos hun bestelling kunnen plaatsen en afrekenen.

Deze ‘uit eten’ besteloptie is beschikbaar vanaf 28 april voor restaurants aangesloten bij Thuisbezorgd.nl.

Klanten hoeven dus niet meer te wachten op de bediening en kunnen via de Thuisbezorgd.nl app direct het menu van het restaurant inzien om een bestelling te plaatsen en online af te rekenen.

Het Nederlandse bedrijf wil restaurants op deze manier helpen met de verwachte drukte. De uit eten besteloptie is tegen 0% commissie beschikbaar voor restaurantpartners.

Vanaf volgende week mogen de terrassen weer open. Wel zijn de strenge restricties (maximaal 50 personen op een terras ongeacht de grootte en sluiting van 18.00 uur) nog altijd een bittere pil voor veel ondernemers, zegt Koninklijke Horeca Nederland. Om rendabel te kunnen exploiteren moeten ondernemers weer voluit kunnen ondernemen – zonder restricties – om zo te kunnen toewerken naar het herstel van de branche.

Deel dit bericht

2 Reacties

Thomas

Thuisbezorgd moet uitkijken dat ze zichzelf niet uit de markt prijs met de huidige commissies.

Restaurant

Er staat toch duidelijk dat ze geen commissie vragen, super initiatief om de restaurants ook te helpen.

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond