Deel dit artikel
-

Beter Bed kondigt online groeistrategie aan, streven 100 miljoen euro omzet

Beter Bed Holding, Nederlands grootste slaapspecialist, zet belangrijke stappen in zijn online strategie. Daarmee wil het bedrijf in 2025 een online omzet realiseren van minimaal 100 miljoen euro. Niet alleen tuigt de retailer hiervoor een aparte organisatie op, ook komt er een data en analyticsafdeling en een e-distributiecentrum van 11.000 vierkante meter.

De retailer lanceert LUNEXT, een eigen organisatie waarmee digitaal talent kan worden aangetrokken en waar de digitale operatie ‘agile’ wordt gerund.

LUNEXT staat voor de samenvoeging van de woorden Lunar (maan) en Next (generation/ambition) en wordt een employer brand waaronder alle huidige en toekomstige e-commerceproposities van Beter Bed Holding verder zullen worden ontwikkeld.

Het digitale kanaal steeds wordt steeds belangrijker in de omni-channelstrategie. Met een combinatie van een netwerk van fysieke winkels en een e-commercepropositie wil Beter Bed Holding investeren in tech, supply chain en human capital.

Daarnaast opent Beter Bed Holding een eerste gespecialiseerd e-DC van ruim 11.000 vierkante meter. Het e-DC, dat gevestigd is in Veghel, biedt ruimte voor aanzienlijke assortimentsuitbreiding en biedt de mogelijkheid om aan de binnen 24 uur leverbehoefte van onze klant te voldoen. Het e-DC zal in oktober volledig operationeel zijn.

Om deze ambities vorm te geven wordt Perijn Hoefsloot benoemd tot Director Strategic Business Development en wordt Thijs Nootenboom Directeur E-commerce.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond