Deel dit artikel
-

Bever begint met Click & Collect

Outdoor-specialist Bever opent zijn vernieuwde webwinkel en laat het offline en online kanaal met elkaar versmelten.

Klanten die via internet bestellen, kunnen hun items namelijk in een van de 36 winkels gaan afhalen. Het werkt ook omgekeerd: wie in de fysieke winkel een artikel wil kopen, kan zich ervan verzekeren dat het er daadwerkelijk is door het online te bestellen.

In alle winkels introduceert Bever ‘always available’: toegang tot het volledige assortiment. Is een product, de juiste kleur of maat niet in de winkel verkrijgbaar, maar wel beschikbaar, dan kan het ter plekke besteld worden en levert Bever het binnen twee dagen 48 uur gratis af in de winkel of op een adres naar keuze.

Directeur Greg Nieuwenhuys zegt dat Bever.nl goed is voor vijf tot tien procent van de totale jaaromzet. “De webshop is één van de grootste filialen.”

Foto: Mayon Brenn (cc)

Deel dit bericht

2 Reacties

Hayco Volkers

Bever is binnen de sector een van de eerste spelers die gehoor geeft aan de consument en gaan de uitdaging aan van het integreren van online en offline.

Zie ook onze stelling (pagina 16) in het vorige week door ons gepubliceerde onderzoek binnen de Outdoor & Action Sports sector: http://bit.ly/VdxzPa

Rick Maresch

Ik ben benieuwd naar die verschuiving van % qua online shop. Als ik in een winkel iets online iets bestel, en ik wil het op mijn werk laten bezorgen. Waar wordt dan die omzet allocceerd? Offline of online?

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond