Deel dit artikel
-

Bliep! wordt breed jongerenmerk

Bliep!, de telecomaanbieder voor jongeren, en half februari door The Next Web gekroond met de Dutch Startup Award, zoekt uitbreiding in andere producten, zoals bankieren en verzekeringen. Dat vertelden Robert van Hoesel en Pim Ten Thije van Bliep! tegen Fast Moving Targets.

Concrete plannen schijnen er nog niet te zijn, maar bankiersproducten en verzekeringen hebben de aandacht omdat ze ‘niet transparant’ voor jongeren zijn. ‘Zoiets simpels als een berichtje sturen als er saldo is bijgestort, vind je bij geen enkele bank.’

Volgens Pim Ten Thije is het vanuit dezelfde filosofie de bedoeling andere diensten voor jongeren aan te bieden. “Je hoeft niet de goedkoopste of snelste te zijn, als je maar duidelijkheid biedt.”

De virtuele provider maakte zich onlangs los van de Telegraaf Media Groep. De twee oprichters Joost van der Plas en Jochem Wieringa hebben samen met twee investeerders, Twan Cats en Danny Gorter, een management buy-out gerealiseerd, en blijkbaar is de weg vrij voor expansie.

Bliep! verschilt van andere provider doordat het prepaidpakket iedere dag uit- en aan kan worden gezet voor minimaal vijftig eurocent per dag. Er gelden geen datalimieten, wel wordt een lagere snelheid aangeboden.

Met een recente update van de Bliep-app kunnen gebruikers vrienden rekruteren. Daarvoor krijgen zijn vijftig cent aan prepaidtegoed.

Om video’s van Youtube te kunnen tonen, dienen analytische cookies en tracking cookies geaccepteerd te worden.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond