Deel dit artikel
-

Blokker lanceert omnichannel formule

Blokker introduceert een uitgebreid servicepunt in de winkel waar de klant, naast het ophalen en terugbrengen van de online bestelde producten, nu ook in de winkel een uitgebreider assortiment via blokker.nl kan bekijken en bestellen. De winkelmedewerkers beschikken over een tablet om de online bestellingen voor de klant te doen en extra informatie te kunnen bieden.

Voor de nieuwe vandaag gelanceerde pilotwinkels is Blokker een samenwerking aangegaan met PostNL. Het servicepunt in Blokkers pilotwinkels is tevens een PostNL Pakketpunt waar men (naast de online bestelde Blokker-producten) ook andere online-bestellingen kan ophalen en retour kan sturen. Ook kan de klant zelf een pakket bij dit PostNL Pakketpunt in Blokker versturen.

Blokker lanceert vandaag een vernieuwde winkelformule op de Jodenbreestraat in Amsterdam. Dit is de eerste in een reeks van zes pilotwinkels die de komende weken hun deuren openen. Ook in Eindhoven, Alkmaar, Nijmegen, Alphen a/d Rijn en op de Maasstraat in Amsterdam komt een vernieuwde Blokkerwinkel.

Met de zes pilotwinkels geeft Blokker naar eigen zeggen een ‘doorkijk naar de toekomst’. Comfort en inspiratie voor de klant bij het oriënteren en winkelen en betaalgemak zijn volgens het retailbedrijf essentieel. De producten zijn ingedeeld in acht ‘werelden’, zodat de consument makkelijk door de winkel wordt geleid en snel het juiste product kan vinden.

Een belangrijk element in de nieuwe formule is de introductie van een geselecteerd assortiment 24Kitchen-artikelen. Samen met de chefs van 24Kitchen, het grootste foodplatform van Nederland, heeft Blokker een collectie smaakmakende kookartikelen samengesteld. Er is een uitgebreid assortiment ontwikkeld van onder andere een vijzel, marmeren werkplaat, vispan, messenset en ander keukengerei.

Deel dit bericht

1 Reactie

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond