Deel dit artikel
-

Blue Mango, wehkamp en IProspect winnaars Dutch Search Awards

Blue Mango heeft vanavond drie onderscheidingen gekregen op de Dutch Search Awards verkiezing in Amsterdam.

Er werden in totaal achttien onderscheidingen uitgereikt verdeeld over vier categorieën. Niet minder dan 58 bureaus, consultants en merken genomineerd.

Opvallende winnaars waren naast Blue Mango onder meer wehkamp die er met de ‘Beste in-house team’ en ‘Best analytics’ prijs vandoor ging, en IProspect vanwege de Beste lokale campagne met PostNL.

Naast de uitreiking van de awards gaven Mascha Driessen van Bing, Kate Adams van Google en digitalmarketing-expert Bas van den Beld hun visie op het zoeklandschap.

Bing is hoofdsponsor van de Dutch Search Awards 2016.

Foto: Steven Tips

Deel dit bericht

5 Reacties

M.

Wauw gefeliciteerd Blue Mango! Topprestatie!

van Deurzen

Ehm, sorry hoor. Achttien categorieën en dan slechts een paar winnaars tonen? Het zou Emerce sieren om de complete lijst winnaars er dan bij te zetten. Als ik naar de website ga lees ik eerst namen als Enrise en Fingerspitz en daarna volgt de rest van de lijst. Er staat wel een linkje in dit artikel maar de titel doet vermoeden dat er maar 3 winnaars zijn….

Richard de Vries

Inderdaad heel merkwaardig waarom alleen enkele winnaars worden genoemd!

Jan Libbenga (Emerce)

De organisatie van de Dutch Search Awards heeft deze drie bedrijven er in een persbericht uitgelicht omdat ze met meerdere onderscheidingen naar huis gingen. Voor de overige winnaars is door de DSA verwezen naar de site.

Aangezien die lijst met een muisklik is op te roepen, leek ons een volledige reproductie niet nodig. Dat doen we doorgaans alleen als die lijst nog nergens is gepubliceerd.

Bert

Leuk en gefeliciteerd aan alle winnaars. Leuk PR-momentje en dus nog jaren terug te vinden op websites & LinkedIn-profielen. Doe er je voordeel mee.

Maar in mijn ogen wel typische winnaars waarbij je alsnog schrikt als je de PPC-accounts opent. Daarnaast zijn er zo te zien veel cases ingediend in samenwerking met MKB’ers waar de scope nogal eenvoudig van te bepalen is als je het mij vraagt. En dus ook het niveau laag ligt.

De grootte en dus meestal complexiteit van een bepaalde klant incl. een bepaald marketing budget zou in mijn ogen een veel belangrijkere rol moeten spelen. Brugklas v.s. examenjaar zeg maar.

Even los van winnaars en reeds bewezen bureaus met een hoog kennisniveau & expertise als een Searchresult, BlueMango, iProspect en Traffic Builders bijvoorbeeld.

Maar goed, wie ben ik hé?

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond