Deel dit artikel
-

bol.com lanceert persoonlijke herhaalservice

Bol.com lanceert Bespaar Continu, een online persoonlijke herhaalservice met producten ‘voor elke dag’. Klanten bepalen zelf de frequentie van de bestellingen waarop steevast korting wordt geboden.

Volgens directeur Huub Vermeulen komen steeds meer klanten terug voor herhaalaankopen. ‘We verwachten dan ook dat dit tot een verandering zal leiden in het koopgedrag van consumenten. Producten die voorheen nog beperkt online werden aangeschaft, zullen vanaf nu vaker in het online winkelmandje terecht komen.’

Klanten kunnen de Bespaar Continu producten iedere maand, tweemaandelijks of in een andere maandelijkse frequentie laten bezorgen.

Het Bespaar Continu programma omvat momenteel 65 bekende merken. De korting per bestelling kan oplopen tot 35 procent, afhankelijk van het gekozen product. Bij vijf of meer producten komt daar een extra korting van 10 procent per product bovenop.

Bol.com lanceert Bespaar Continu als eerste via de app (iOS en Android), via een update. Na de eerste klantervaringen en –reacties van app-gebruikers zal Bespaar Continu ook ontwikkeld worden voor de reguliere website.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond