Deel dit artikel
-

Bol.com start met uitgebreid drankassortiment

Vanaf vandaag kunnen gespecialiseerde partners via bol.com hun drankassortiment aanbieden. Het gaat volgens de retailer om duizenden verschillende producten van onder meer Belgian Beer Factory, Tasting Collection en Okhuysen.

Ook het assortiment van Gall & Gall en de bier- en wijnboxen van AH.nl zullen te verkrijgen zijn via bol.com.

Het aanbod van dranken bestaat uit wijn, speciaalbier, alcoholvrije wijn, sterke dranken zoals whisky, likeur, rum en gin en alcoholvrij speciaalbier. Daarnaast biedt bol.com ook bijbehorende accessoires zoals glazen, koelers en karaffen.

Klanten worden via informatiepagina’s en cadeautips geïnspireerd in het maken van een keuze uit het assortiment.

Bol.com spreekt van een select aantal partners die kennis hebben van het assortiment en leeftijdscontrole. Speciale maatregelen om die leeftijd te controleren treft bol.com niet. Wel wordt meegelift op de NIX18-campagne, een initiatief van het ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport en een groot aantal partners (Koninklijke Horeca Nederland, KWF kankerbestrijding, Longfonds, Trimbos-instituut, NOC*NSF, supermarkten verenigd in het Centraal Bureau Levensmiddelenhandel, GGD GHOR Nederland, GGD’en, Thuiswinkel.org, de Nederlandse Voedsel- en Warenautoriteit en de ministeries van Veiligheid en Justitie ). Doel van de campagne is het versterken van de sociale norm ‘niet drinken en roken tot je 18e’.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond