Deel dit artikel
-

Boukje Taphoorn (Google) wordt nieuwe CMO van bol

Boukje Taphoorn is de nieuwe directeur marketing (CMO) van bol.com. Zij
neemt de directiefunctie marketing over van Margaret Versteden die onlangs van directierol is gewisseld en nu directeur Winkels (CCO) bij bol.com is.

Als directeur Marketing (CMO) wordt Taphoorn (42) eindverantwoordelijk voor onder andere marketingcommunicatie en brand management, customer & partner service en de advertentie activiteiten.

Talphoorn heeft vijf jaar gewerkt voor Google, waar zij eindverantwoordelijk was voor de sectoren FMCG, automotive, consumer electronics en food retail. Daarvoor werkte ze bij Unilever. Eerst als marketeer in Nederland om vervolgens in Londen het Europese brand management team van de Unilever Home Care merken te leiden.

Met de benoeming van Taphoorn is de directie van bol.com weer compleet. Deze bestaat naast Huub Vermeulen (algemeen directeur, CEO) verder uit Gert-Jan Janssen (directeur Finance & Support, CFO), Jurrie van Rooijen (directeur IT, CTO), Margaret Versteden (directeur Winkels, CCO)

Vermeulen nam op 1 oktober de rol van algemeen directeur over. Hij blijft daarbij ook nog steeds eindverantwoordelijk voor de fullfilment-afdeling van bol.com. De dagelijkse aansturing van deze afdeling zal worden geleid door Olaf van den Brink, als director Logistiek sinds september 2015 werkzaam bij bol.com.

Deel dit bericht

1 Reactie

Peter Baas en Leonique de Rijcke

Boukje, van harte gefeliciteerd en heel veel sukses in je nieuwe functie. Gr. Peter en Leonique

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond