Deel dit artikel
-

Brandkids zoekt expansie voorbij Duitsland

Kindermodewinkel Brandkids ging onlangs van start in Duitsland, maar treft nu ook de voorbereidingen voor toetreding tot andere markten.

Oprichter en directeur Hans Lormans stelt tegenover Emerce dat de lancering in Duitsland niet het einde van de internationale uitrol is. Welke landen hij nu in het vizier heeft, houdt hij voor zich. Het is wel expliciet het doel om op korte termijn in meerdere landen actief te zijn.

“We werken vanuit een warehouse in Helmond en kunnen van daar uit goed andere markten bedienen. Daar beginnen we komend voorjaar mee. Van land tot land wordt nu bekeken hoe onze collecties het beste aansluiten qua potentie en smaak.”

In september nam Sanoma nog een belang in de kindermodewinkel. Die financiering wordt gebruikt om de afzetmarkt te vergroten.

Brandkids biedt nieuwe en tweedehands merkkleding en outletkoopjes. Voor de tweedehandshandel verzorgt het bedrijf enkel het platform. Aanbod en vraag komen voort uit de lokale marktmechanismen.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond