Deel dit artikel
-

Bruna start campagne via sociale media in verband met jubileum

Boekhandel Bruna start een uitgebreide campagne via sociale kanalen met grote weggeefacties. Dit omdat de keten 150 jaar oud is.

De winkelketen bereidt grote en kleine acties voor waar de consument profijt van heeft. Daarnaast werkt het management van de keten aan de strategie voor de komende jaren, ‘om Bruna niet alleen een lang verleden, maar ook een mooie toekomst te geven.’

Bruna werd op 14 februari 1868 door Albert Willem Bruna (24) opgericht. Hij nam in Haarlem een boek- en papierhandel annex uitgeverij over en legde zo het fundament voor de grootste boekhandel van Nederland.

De koppeling van winkelketen Bruna met een uitgeverij herstelt zich eind vorig jaar. De Shared Stories Group, voorheen VBK Beheer, is inmiddels eigenaar van de aandelen.

Deel dit bericht

1 Reactie

Maaike Fransman

Welke grote weggeefactie ??

Veel woorden, weinig daden. Zoiets past precies bij Bruna.

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond