De Buik lanceert ‘culinair abonnement’ Club de Buik
Het Randstedelijke foodplatform De Buik komt met een abonnement waarmee zijn betalende leden online en offline voordeeltjes krijgen.
Club de Buik, zoals het nieuwe initiatief van de ondernemende foodtitel heet, kost drie euro per maand.
Leden krijgen voorrang bij een kijkje in de keuken van selecte restaurants, culinaire extra’s tijdens een diner, ze ontvangen als eerste het de Buik Magazine in de brievenbus en een maandelijkse nieuwsbrief met insidertips.
Oprichter Gijsbregt Brouwer tegen Emerce: “Wij zien het als mooie kans voor de horeca om op een prettige manier verbonden te worden met echte lokale liefhebbers.“
“Voor ons is het een manier om mooie verhalen te kunnen blijven schrijven en onze business te verdelen over vier elementen: onze horeca-ondernemersclub De Garde, de consumenten via Club de Buik, partners en leveranciers en wanneer nodig advertenties via marktplaatsen. Zo worden we volwassen als onlineplatform en bewegen we mee richting de huidige trend van premium content en betaalde community’s.”
De Buik is ontstaan in Rotterdam en was daar jarenlang een begrip onder foodfans. In 2018 ging het in Amsterdam van start en rolde Brouwer in de jaren daarna verder nog uit naar Den Haag en Utrecht.
In 2021 werd het Rotterdamse communicatiebedrijf Veenman+ grootaandeelhouder in de uitdijende culi-site De Buik.
Plaats een reactie
Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond