Deel dit artikel
-

Bundleboon enige Nederlandse start-up voor Startupbootcamp Commerce

Bundleboon is de enige Nederlandse start-up die meedoet aan Startupbootcamp Commerce, het acceleratorprogramma gericht op de e-commerce- & retailindustrie. Afgelopen dagen werden de finalisten gekozen.

Bundleboon is een webwinkel gericht op zeer jonge kinderen tot 8 jaar. Naast Bubleboon doet ook het Belgische MobieTrain mee.

Achttien startups hebben 16 en 17 januari deelgenomen aan de Selection Days die plaatsvonden in B.Amsterdam. Deze 18 start-ups waren geselecteerd uit de 500 aanmeldingen, die gedurende een proces van vier maanden reeds door een eerste voorselectie zijn gegaan, onder andere door deel te nemen aan pitch- & feedbacksessies op de diverse locaties over de hele wereld.

Het acceleratieprogramma start 19 februari met de eerste workshops, mentormatchingsessies en gesprekken met partners en investeerders. Op 18 mei 2018 vindt Demo Day plaats, waar ze allen hun bedrijf presenteren aan het grotere publiek.

Deelname levert de teams gratis kantoorruimte, een investering van 15.000 euro en ondersteuning op van Startupbootcamppartners zoals Amazon, Cisco, Ahold Delhaize, PwC, America Today en Rabobank. Tevens zijn er voor 500.000 partners aan partners services beschikbaar en toegang tot het complete globale Startupbootcamp netwerk.

Gekozen teams voor het Commerce 2018-programma:

  1. 3D Click (Spanje)
  2. Bundleboon (Nederland)
  3. DEKO EKO (Polen)
  4. GoSherpy (Italië)
  5. Jetlink (Turkije)
  6. MobieTrain (België)
  7. Orbit (Pakistan)
  8. PointCheckout (Verenigde Arabische Emiraten)
  9. PredictLeads (Slovenië)
  10. VINHOOD (Italië)

Deel dit bericht

1 Reactie

Erik Bakermans

Hartstikke mooi voor BundleBoon, maar zoveel persoonlijke gegevens via het web zonder een SSL-certificaat? #privacy, #security, #alert blijven!

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond