Bureaugroep The Valley naar Assist Digital

The Valley Group (The Valley, Penfield-Digital en Nominow), een digitale bureaugroep die branding, commercie, klantgegevens en marketingautomatisering combineert, valt in handen van Assist Digital.
Assist Digital, gespecialiseerd in customer experience en CRM oplossingen, is op zijn beurt voor 30 procent eigendom van het private equity-fonds Progressio SGR.
Onderdeel van The Valley acquisitie is ook het Salesforce-bureau Penfield Digital en het customer data platform (CDP) Nominow. De overnamesom is niet bekend gemaakt.
The Valley is de vijfde overname door Assist Digital en de tweede die in 2022 werd afgerond, een paar maanden na de integratie van het Duitse Comselect. Nederland wordt qua omzet het tweede land voor Assist Digital na Italië.
Klanten in de Valley zijn o.a. Daikin International, Unilabs, Omron, Dunlop Protective Footwear, Hertog Jan, Nike Team, Tommy Hilfiger, Rabobank, ABN AMRO, ICS, ING, Bergman Clinics, Nationale Postcode Loterij, Dille & Kamille, A. Vogel, Bynder, Randstad Groep, Eurofiber en Stichd.
Assist Digital sloot 2021 af met een omzet van ongeveer 135 miljoen euro. Met de overname van The Valley Group en Comselect verwacht het bedrijf 2022 af te sluiten met een omzet van ruim 170 miljoen.
Deel dit bericht
Plaats een reactie
Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond
1 Reactie
Pim de Deugd
Mooie stap, gefeliciteerd, ook vanuit het strategische belang en expertise van Salesforce waar Penfield voor staat. Dit is een mooie level-up voor meer focus op een grotere markt.