Deel dit artikel
-

BUX start internationale tv-campagne

Beleggingsapp BUX houdt komende periode een tv-campagne in de EU-landen waar het actief is. De commercial is helemaal zelf gemaakt.

Met het insourcen van de productie wil BUX het beeld van authenticiteit versterken. De zes jaar oude app wil de van oudsher ontoegankelijke aandelenbeurs toegankelijk maken voor iedereen. Het probeert een jongere doelgroep aan te spreken.

De reclame is vanaf vandaag te zien in Nederland, België, Duitsland, Oostenrijk en Frankrijk.

De hoofdrol is vergeven aan oprichter Nick Bortot (foto, midden). In de commercial zijn speciaal vervaardigde letters van 2,4 meter hoog te zien en wordt gebruik gemaakt van 3D projection mapping. Met deze techniek worden beelden geprojecteerd die precies binnen de contouren van de letters passen. De campagne wordt uitgezet op tv en online in de vorm van pre-rolls en social.

Om video’s van Youtube te kunnen tonen, dienen analytische cookies en tracking cookies geaccepteerd te worden.

(Bekijk op YouTube)

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond