Deel dit artikel
-

C&A installeert TikTok-etalage

Kledingketen C&A heeft de allereerste TikTok-etalage in België onthuld in zijn flagshipstore op de Antwerpse Meir.

C&A heeft deze Belgische primeur ontwikkeld samen met de Antwerpse agentschappen Listenup en Friendship.

Op het scherm zijn verschillende bekende Belgische influencers te zien die snel van outfit veranderen, ook bekend als de ‘outfitchallenge’.

Klanten van C&A kunnen gelijkaardige filmpjes opnemen in het pashokje en gebruik te maken van de hashtag #CA_styleswitch.

Om video's van Youtube te kunnen tonen, dienen analytische cookies en tracking cookies geaccepteerd te worden.

Deel dit bericht

1 Reactie

Michel

Grappig idee, maar op de hashtag staan geen andere video’s dan die van de ingehuurde influencers. Wellicht een mismatch tussen doelgroep, medium en gewenste doelgroep?

In de etalage-video wordt een andere hashtag gebruikt waarop door TikTokkers een heel andere boodschap gepost wordt, die juist niet bij een kledingwinkel past. Niet gechecked?

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond