C&A vernieuwt online shop met DEPT

C&A heeft samen met digitaal bureau DEPT zijn online shop opnieuw ingericht. Op technisch, strategisch en visueel gebied is er een volledig vernieuwd customer experience platform ontstaan.
C&A en DEPT, die al sinds 2020 samenweken,hebben monolithische e-commerce platform te vervangen door een headless microservice architectuur. Het idee was om een flexibel en schaalbaar systeem te creëren dat beter aan de gebruikerseisen voldoet.
Het team ontwikkelde en implementeerde nieuwe front- en back-endcomponenten. Winkelervaringen in de online shop en in de filialen worden zo naadloos met elkaar verbonden, zegt DEPT.
Niet alleen de IT-architectuur van het customer experience platform werd aangepast, maar de hele klantreis is herzien. De nieuw ontworpen online shop moet ruimte bieden voor inspirerende content en belichaamt moderniteit. Grote beelden en sterke portretten worden gecombineerd met close-ups. Elementen zoals de overzichtelijke winkelwagen en het geïntegreerde maatadvies vereenvoudigen de shoppingervaring voor gebruikers.
Plaats een reactie
Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond