Deel dit artikel
-

Campagne voor nieuwe Donald Duck-app

DPG Media houdt de komende drie weken een crossmediale campagne om de nieuwe app voor Donald Duck onder de aandacht te brengen.

De 360 graden-campagne is geproduceerd door Bruut Amsterdam. Dit verzorgde een geïntegreerde productie met twee draaidagen, waaruit alle middelen zijn verkregen: een tv-commercial, een radiocommercial, verschillende social video’s, fotografie en out of home.

Joyce Nieuwenhuijs, directeur tijdschriften bij DPG Media: “Ik zie [de app] niet als een vervanging van het weekblad, maar als een toevoeging. Het moment van het vallen op de deurmat blijft even spannend, maar dit wekelijkse plezier vullen we aan met dagelijkse digitale content.”

De app verscheen twee weken geleden in de downloadwinkels.

Het stripblad heeft ook een eigen voice-app die maandelijks vele tienduizenden keren wordt aangeroepen door kinderen.

Foto: Toni Takitani (cc)

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond