Deel dit artikel
-

Carglass Nederland, Albert Heijn en 100%EMAIL winnaars DDMA E-mail Awards 2021

Carglass Nederland won in de categorie Beste E-mail Campagne en Niels Gleditzsch van Albert Heijn werd uitgeroepen tot E-mail Professional van het Jaar bij de uitreiking van DDMA E-mail Awards 2021. In de Battle of the Agencies, met DPG Media dit jaar als opdrachtgever, viel 100%EMAIL in de prijzen.

Met de geautomatiseerde transactionele GLAS-campagne heeft Carglass volgens de jury een buitengewoon klantgerichte e-mailcampagne ontwikkeld. De campagne is goed voor klanten én voor Carglass.

Met hun GLAS-campagne verslaat Carglass® Nederland de andere genomineerden bol.com en YoungCapital.

Niels Gleditzsch laat de andere genomineerden Quint Wapenaar (Basic-fit) en Patrick van Wattum (MailCampaigns) achter zich en is verkozen tot E-mail Professional van het Jaar. Volgens de jury is Niels klant- en datagedreven en sterk gefocust op resultaat. Hij neemt anderen mee in zijn visie dat e-mail geen op zichzelf staand kanaal is, maar altijd onderdeel van het geheel.

Als laatste streden Growing Minds, Rapidsugar en 100%EMAIL om de titel in de Battle of the Agencies. De drie bureaus ontwikkelden een campagne van twee e-mails – een eerste mail en een remindermail – voor DPG Media, die abonnees stimuleert een tweede abonnement op een andere titel af te sluiten. Volgens opdrachtgever DPG Media kwam de propositie van 100%EMAIL duidelijk naar voren. Daarnaast was de uitgever enthousiast over de interactiviteit van de eerste mail en de uitstekende resultaten op het gebied van conversie.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond