Deel dit artikel
-

Charelle Akihary (Heijmans) nieuwe voorzitter Platform Innovatie in Marketing

Op 1 november start Charelle Akihary (Heijmans) als voorzitter van het bestuur van Platform Innovatie in Marketing (PIM). Zij volgt hiermee Yvonne Nassar op, die de functie ruim vijf jaar vervulde.

Charelle Akihary is marketingstrateeg bij bouwbedrijf en vastgoedbeheerder Heijmans. Als changemaker en ervaren marketeer werkt ze aan strategische oplossingen voor maatschappelijke vraagstukken zoals de woningnood, energietransitie, leefbare schone steden en duurzamer bouwen. Eerder hield ze zich bezig met mondiale merkstrategie, innovatie en complexe transformaties bij onder andere Danone (B-corp) en Whirlpool EMEA.

Charelle vindt dat marketeers een belangrijke rol hebben in het creëren en versnellen van oplossingen voor maatschappelijke uitdagingen: ‘Ik zie marketeers echt als regisseurs van waarde in organisaties, de markt en de samenleving. Door te luisteren naar de klant en de maatschappij, en door te acteren en anticiperen op marktontwikkelingen, stimuleren we dat organisaties meer gaan werken als een dynamisch en adaptief systeem en zo een positieve bijdrage leveren aan de wereld. Dit is in lijn met de visie van PIM.’

De overige bestuursleden van PIM zijn Ab Chakai (Movir), Abena Anokyewah (GVB), Alexander van Dam (AGU), Martine de Vries (KPMG) en Monique Brand Flu (Buma/Stemra).

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond