Deel dit artikel
-

Christine le Duc biedt assortiment via streamingplatform Snetch

Christine le Duc organiseerde vorige week een eerste fashionshow waarbij consumenten later via streamingplatform Snetch de getoonde producten kunnen aanschaffen. Het merk is daarmee de eerste binnen de branche die daar gebruik van maakt.

Op vrijdag 26 mei organiseerde Christine le Duc een evenement in Hotel Arena in Amsterdam. Daar werden tal van influencers en journalisten ‘ondergedompeld in de spannendste sferen en sexy merken’ van Christine le Duc. Ook vond er een exclusieve fashionshow plaats waar Kim Feenstra de nieuwste collectie toonde aan het grote publiek. Naast haar liep onder andere ook tv-persoonlijkheid Maria Tailor mee in de show.

De fashion show van Christine le Duc wordt nu in vier delen op Snetch geplaatst. Zo kunnen niet alleen de aanwezige influencers en journalisten de show bekijken, maar zijn de beelden achteraf toegankelijk voor iedereen die hierin geïnteresseerd is. Consumenten kunnen de artikelen gelijk bestellen.

Naast de lingerie van Christine le Duc zijn schoenen van Steve Madden en zonnebrillen van zonnebrillen.com te koop.

Verder kunnen consumenten via Snetch ook producten op hun wenslijst zetten zodat ze deze later kunnen aanschaffen.

De fashionshow wordt in delen geüpload op de website van Christine le Duc op maandag 29 mei, zondag 4 juni, zondag 11 juni en zondag 18 juni.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond