Deel dit artikel
-

Clansman groeit 20 procent tot 5,3 miljoen

Online marketingbureau Clansman heeft de omzet afgelopen jaar met twintig procent zien groeien tot boven de vijf miljoen euro. De groei komt met name uit de retailsector, bij klanten die stevig beginnen in te zetten op multichannelretailing.

Uit de jaarcijfers, die Clansman vandaag bekendmaakte, blijkt dat de activiteiten rondom affiliatemarketing met twaalf procent krompen tot 1,5 miljoen. Performance campagnes in opdracht van klanten daarentegen noteren over het hele jaar een plus van 33 procent tot 3,6 miljoen. Testexclusive.nl is, na een valse start, goed voor twee ton in een paar maanden.

Directeur Jeroen Ligthart: “De omzetgroei komt voor een belangrijk deel gerealiseerd door de sterke groei van campagnes in het segment multichannelretail. We helpen in dit segment partijen als V&D, Bart Smit, M&S Mode, Macintosh Retail, We Fashion en Plus om anonieme klanten in fysieke winkels te converteren tot online relatie.”

Dit artikel is voor premium abonnees . Log in of meld je aan!