Deel dit artikel
-

CM.com ondersteunt Apple Business Chat

Klanten van CM.com kunnen voortaan gebruik maken van Apple Business Chat. Daardoor kunnen ze communiceren via de berichten-app op iPhone, iPad, Mac en Apple Watch.

Met Apple Business Chat spreken consumenten met een echt persoon en bepalen ze zelf welke contactgegevens ze willen delen met een bedrijf.

Om een Apple Business Chat-gesprek te starten, kunnen gebruikers op het berichtenicoon klikken op de website van een organisatie, in hun iOS-app, via e-mail of rechtstreeks vanuit de iOS zoekfunctie. Wanneer een gebruiker in iOS 13 klikt om een bedrijf te bellen, kan iOS voorstellen om – indien ondersteund – in plaats daarvan een Business Chat te starten. Als hiervoor wordt gekozen, wordt er in de berichtenapp direct een gesprek geopend met een medewerker van het bedrijf. Tijdens de chat kan de gebruiker de tijd nemen om te reageren wanneer het hem of haar uitkomt.

Apple Business Chat is nu beschikbaar in bèta voor gebruikers en bedrijven wereldwijd en is geïntegreerd in iOS 11.3 en hoger.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond