Communicatiebureaus OONA en BAAS fuseren tot OONA/BAAS

De Benelux communicatiebureaus OONA en BAAS gaan samen verder als één organisatie. Onder de nieuwe naam OONA/BAAS bouwen ze ‘iets dat groter is dan de som der delen’.
De communicatiemarkt heeft de afgelopen jaren ingrijpende veranderingen doorgemaakt. De opkomst van niche online gemeenschappen en creator-gedreven content heeft traditionele campagnes ingehaald. Consumenten zoeken naar échte verbindingen, en merken kunnen hier alleen succesvol op inspelen met bureaus die begrijpen hoe deze verbindingen ontstaan.
Met OONA als meerderheidsaandeelhouder ontstaat er volgens beide bedrijven een krachtige, geïntegreerde organisatie met klanten als Airbnb, Zalando, BACARDÍ, MARTINI, New Balance, Samsung, Gucci, Levi’s, PepsiCo, Remy-Cointreau, Polestar, IKEA & PlayStation.
De fusie brengt niet alleen inhoudelijke, maar ook geografische voordelen met zich mee. OONA heeft een sterke basis in België, terwijl BAAS stevig geworteld is in Nederland.
Plaats een reactie
Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond