Deel dit artikel
-

Consument kan festivalkaartjes kopen op Facebook

Dankzij een speciale kassa-applicatie voor evenementen kan de consument op Facebook zijn kaartjes voor festivals en muziekconcerten met één druk op de knop aanschaffen. Vrienden worden vervolgens met een volgende klik op de hoogte gebracht, waarna ook zij op het sociale netwerk een kaartje kunnen bemachtigen. (meer…)

Deel dit bericht

5 Reacties

Vincent

Deze zin begrijp ik niet, dat staat er toch al?
‘Op dit moment kunnen klanten de Facebook-applicatie ook inzetten voor kaartverkoop.’

Jannemiek - Emerce

@Vincent
Naast de dienst van Ticketscript, waarmee klanten op hun eigen site en mobiel de ticketverkoop in handen hebben, kunnen ze nu dus *ook* binnen die dienst de Facebook-app gebruiken.

Vincent

Aha, ik snap ‘m. Dank.

Wim Plevier

Helaas vind ik hier niets over op de website van Ticketscript noch is er een voorbeeld genoemd op facebook. Dat is jammer, dat zou het al een stuk concreter maken. Dat je met één druk op de knop kaartjes kan kopen geloof ik echt pas als ik het zie. Met de reguliere functionaliteit van Ticketscript ben ik met gemak als 5 klikken bezig voordat ik besteld heb.

Wim Plevier

P.s. off topic @ Emerce: als ik in het reactieformulier 1 veld leeg laat en ik krijg daar 1 scherm later een foutmelding over, dan kan ik niet meer terug naar mijn getypte reactie zonder dat het formulier weer helemaal leeg is gemaakt. Lijkt me een bug, toch?

De error is: Error: please fill the required fields (name, email).
Een wat slordige engelse error. Die ook niet klopt, want ik had slechts mijn emailadres niet ingevuld, wel mijn naam.

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond