Deel dit artikel
-

Consumentenbond: Bestel niet bij Jayno.nl

De Consumentenbond ontvangt naar eigen zeggen veel klachten over de webwinkel Jayno.nl. Volgens de klagers levert de winkel niet of veel te laat, geeft het bedrijf geen geld terug voor geretourneerde producten en is het onbereikbaar.

Zowel via Klachtenkompas.nl, het online klachtenforum van de Consumentenbond, als via de klantenservice ontving de Consumentenbond in korte tijd tientallen klachten over Jayno.nl. Gedupeerden, die willen weten waar hun bestellingen blijven, lukt het niet om in contact te komen met het bedrijf.

Op de eigen website zegt Jayno.nl druk bezig te zijn om de problemen op te lossen. Daarnaast meldt de winkel dat bestelde producten niet verzonden worden. Tegelijkertijd kunnen consumenten nog steeds producten bestellen. Dat mag niet. Een bedrijf mag geen producten te koop aanbieden waarvan het weet dat het die niet kan leveren.

Jayno.nl misleidt zijn klanten ook door op de website het logo van Webshop Keurmerk te gebruiken, terwijl de winkel helemaal niet bij dit keurmerk aangesloten is, zegt de Consumentenbond.

Foto Consumentenbond

Deel dit bericht

2 Reacties

Martijn

Vind dat hier veel meer op gecontroleerd moet worden. Er zijn veel webshops die er een zooitje van maken.

Thomas

Waarom wordt zo’n malafide webshop niet gewoon offline gehaald. Dit schiet toch niet op zo!

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond