Corona: Bax Music neemt voorzorgsmaatregelen
In de vestigingen van de (online) muziekwinkel zal de klant zien dat het contact met de medewerkers anders is dan anders vanwege kans op infectie van het coronavirus.
Bij de ingang hangt een mededeling dat medewerkers ‘gepaste afstand’ zullen houden. Ook worden er dispensers opgehangen waarmee klanten, voor ze producten uittesten, hun handen kunnen reinigen.
De openingstijden zijn onveranderd. Wel worden de in-store evenementen van de komende twee weken geannuleerd of verplaatst.
Jochanan Bax, CEO van Bax Music, hoopt dat klanten hier begrip voor hebben. ‘In onze winkels is het een komen en gaan van muziekliefhebbers uit alle hoeken van het land. Je moet dan als bedrijf je verantwoordelijkheid nemen en de risico’s minimaliseren.’
Deel dit bericht
Plaats een reactie
Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond
14 Reacties
Sander
Wat nobel van ze.. het klinkt meer alsof ze eindelijk een excuus hebben gevonden. Want als ze ergens goed in zijn bij Bax is het wel afstand bewaren tot hun klanten.
Hier in Amsterdam moet je goed zoeken om een medewerker te vinden die kan helpen. Er staat er meestal wel 1 achter de kassa, Maarja daar staat al een lange rij mensen te wachten.. En probeer maar na aankoop contact te krijgen met de klantenservice, dat duurt lang.. als je al antwoord krijgt!
Daarom denk ik ook niet dat ze zich heel druk hoeven te maken.. dat dozen schuiven is voor deze zaak toch praktisch eenrichtingsverkeer. Wel mooi de kans gegrepen weer even in the picture te komen!
Cederik onjo
Lekker ouwehoeren om weer even in beeld te komen, goed gedaan Bax….
Komen er ook nog berichten over elke mkb’er met een webshop die iets doet met corona of laten wij het enkel bij bax???
Bram
haha wauw, er zijn nu zelfs bedrijven die actief op marketingwebsites vertellen hoe geweldig ze niet zijn in het weren van het Corona Virus. Stel je eens voor dat bedrijven het doen voor de veiligheid en niet de marketingwaarde.
Paul
Helder bericht en begrijpelijke maatregelen!
Hans - Geen
Idd begrijpelijke maatregelen .helemaal eens
Hein B.
Megalomane beslissing van een zeer matige webshop
Rob
Idd, een waardeloze winkel die zendingen letterlijk niet versturen.
Heb het al 2x meegemaakt, nu kun je weken wachten op je geld
Chris
Prima beslissing en zeker terecht dit zouden alle winkels moeten doen.
Overigens nog steeds mijn pakket de volgende dag in huis ontvangen.
Corona scheid het kaf van het koren
Jochanan heeft zeker weer eens een mailtje rondgestuurd naar de “werknemers” om een positieve reactie te geven op dit non-nieuws bericht?
rob
Bax had dus wel gelijk en gewoon goed gehandeld.
John
Nu hebben ze tenminste een goed excuus voor de late leveringen!
Michiel
26 Maart – 2020 – We gaan weer, vermoed ik als de crisis langer gaat duren , terug naar echte vakmensen in Muziekland waar persoonlijke service en aandacht weer aan de orde is.
Ik krijg zelfs bij BAX momenteel 7.5 % korting op alles { en de prijzen zijn al extreem laag bij BAX en Thomann } en wellicht wordt dit straks met nog meer korting en voor mij een teken aan de wand dat BAX het ook heel zwaar heeft.
PS, ik gun dat iedereen het goed gaat hoor { ook BAX } en wellicht een wake – up Call om spenderende klanten en potentiële weer meer te gaan waarderen en ik heb zelf ook meerdere ondernemingen en betrap mij er zelf ook op dat ik nu nog klantvriendelijker ben dan dat ik al was na 26 jaar zelfstandigheid.
Liefs en sterkte voor iedereen.
van Dis
Zit even terug te lezen. En mensen hebben jullie al corona gehad ?
Bax had dus echt wel op tijd gehandeld. inmiddels doen ze dit al meer dan een half jaar! En dus nog niemand Covid opgelopen van het winkel personeel. Ik kom er regelmatig prachtig shop daar in Goes.
Hein
Leuk voor je van Dis, waarom ga je niet even knuffelen met de directie van baxshop dat ze het zo goed gedaan hebben?