Deel dit artikel
-

Creatief bureau N=5 start brandpublishing tak N=Content

N=5 start, naar eigen zeggen als eerste reclamebureau in Nederland, een nieuwe tak die zich volledig richt op brandpublishing: N=Content. Brandpublishing is een vernieuwende vorm van marketing waar met redactionele formats het merkverhaal wordt verteld.

Met N=Content springt N=5 in op de groeiende vraag vanuit merken om onderscheidende content toe te voegen aan hun marketingcommunicatiemix.

Monique Bergers is aangetrokken als directeur van N=Content, Anne Stokvis als hoofdredacteur. Bergers maakt de overstap na tien jaar Albert Heijn in diverse marketingrollen. Vanuit haar laatste rol als director social media heeft ze het socialplatform Appie Today neergezet.

Stokvis heeft jarenlange ervaring bij diverse redacties, van de NOS tot DWDD en van radio tot social. De afgelopen drie jaar werkte ze vanuit haar eigen contentbureau, waarmee ze voor diverse merken contentproducties heeft neergezet.

N=Content is een nieuwe unit, maar zal ook nauw samenwerken met alle creatieve teams bij N=5. Zo worden sterke ideeën met sterke inhoud gecombineerd en biedt het bureau een volledige communicatiemix aan. De komende tijd zal er een redactie worden opgezet.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond