Deel dit artikel
-

Creatieve bureaus openen hun deuren op ADNIGHT

Op zes oktober openen vijftig creatieve bureaus tijdens Amsterdam eWeek hun deuren zodat belangstellenden er kunnen grasduinen. Het publiek kan zijn voorkeur al uitspreken.

Tijdens deze ‘kitchen review’ kunnen creatievelingen, studenten en marketeers bij een selectie van vijftig bureaus langs in de nacht van zes oktober. Zij krijgen behalve in de keuken natuurlijk ook een kijkje op de werkvloer.

Het idee achter deze gelegenheid is, dat er veel nieuwe creatieve bureaus ontstaan, verhuizen en fuseren met andere labels. Kortom, de lokale markt verandert sneller dan menigeen kan bijhouden..

De organisatoren van ADNIGHT, dat dit jaar voor de tweede keer wordt gehouden, stellen: “Een uitzonderlijke kans om de sfeer van reclame- en productiebedrijven te ervaren, werk te bewonderen, gelijkdenkende én andersdenkenden te ontmoeten, toekomstige collega’s te groeten, vakgenoten te leren kennen en inspiratie op te doen tijdens de velen seminars en workshops.”

Tijdens deze editie heeft de creatieve industrie invloed op het samenstellen van de line-up. Door middel van een survey kunnen belangstellenden input geven welk bureau zij tijdens ADNIGHT graag willen bezoeken. Uit de resultaten van de survey zal de organisatie bestaande uit Dirk Jan de Krom, Claire Daemen, Denise Willigers, Rose Zandvliet en Wybe Sallows een selectie maken en de bureaus benaderen voor deelname. Vorig jaar stonden in de line-up onder anderen Code d’Azur, MassiveMusic, TBWA, Indie Amsterdam, Halal, Achtung! McGarrybowen en Vice.

De aftermovie van 2016:

ADNIGHT 2016 aftermovie from Adnight on Vimeo.

Deel dit bericht

2 Reacties

Rutger Hartog

ik zou yune graag willen bezoeken

Erwin Boogert

Ff linkje klikken, formulier invullen 😉

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond