Deel dit artikel
-

Crisp, Hymn en het kapotte web repareren: Emerce magazine #184 is uit, lees hem gratis

‘Productkwaliteit gaat uiteindelijk het verschil maken’, zegt Crisp CEO Tom Peeters over de ferme strijd in online boodschappen. Emerce sprak hem voor het coverinterview van de nieuwe editie van Emerce magazine, die kosteloos is te lezen als digitale variant.

Met in deze editie onder andere:

  • Een coverinterview met Tom Peeters (CEO en medeoprichter Crisp) over korte ketens in e-commerce, inzetten op premium producten, snel maar gecontroleerd schalen en meer.
  • Een achtergrondverhaal over de problemen van het web en hoe ze verholpen kunnen worden.
  • Een feature over de opmars van glasvezelnetwerken, als fundament voor nieuwe online diensten.
  • Een interview over de invulling van online theater met Thomas de Vrij (Hymn).
  • Een artikel over medtechbedrijf Luscii, dat artsen betrekt bij het ontwikkelen van algoritmen.

Enkele van de stukken zullen later ook integraal op deze site zijn te lezen.

Je vindt de nieuwe Emerce via deze link.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond