Deel dit artikel
-

Oprichters Dashmote kopen influencerplatform TIM

De oprichters van Dashmote hebben een meerderheidsbelang genomen in The Influencers Movement (TIM), het grootste online platform voor influencer marketing in Nederland.

TIM gaat verder onder de naam Base, maar de opzet verandert verder niet: alle aspecten van een influencer marketing campagne komen samen op een plek: van het matchen, tot het managen en meten van samenwerkingen tussen influencers en merken.

TIM, opgericht in 2013, was destijds het eerste influencer marketing-platform van Nederland. Na de overname blijft Dorit Roest aan als minderheidsaandeelhouder en CCO, naast de nieuwe mede-eigenaar en CEO Dennis Tan, die tevens oprichter en CEO van Dashmote is.

Roest over de overname: “We zien het als onze plicht de echte waarde van influencer marketing te bewijzen. Daarbij gaan we niet langer uit van bereik, maar meten we het werkelijke effect en hebben we oog voor de kwaliteit en de relevantie van de uitingen.”

Voor bedrijven als Albert Heijn, Nike, Coca-Cola en ruim 300 andere bedrijven en bureaus treedt Base op als software-leverancier.

Deel dit bericht

2 Reacties

Rob

Mooi om te zien dat TIM in zo’n korte tijd waarde heeft weten te creëeren en dat dat nu zijn vruchten afwerpt. Gefeliciteerd Dorit!

Lena Boom

Wow! Ziet er uit als een mooie combo, leuk & interessant als oprichters elkaar zo weten te vinden. Ben benieuwd wat er allemaal uit deze samenwerking gaat komen.

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond