Deel dit artikel
-

DDB creatieven Marvin The en Marius Lichtendahl starten Toko Agency

Na twaalf jaar samen te hebben gewerkt voor bureaus als Ogilvy, Publicis, JWT Hamburg en SIngapore, Fitzroy en recent DDB Unlimited, vonden Marvin The en Marius Lichtendahl het de hoogste tijd om zelf een bureau te starten. Vanuit de gedachte; minder politiek, meer dingen maken.

‘Met Toko Agency willen we de creatieve slagkracht van een reclamebureau combineren met de productiewaarde van een film production company,’ zeggen de beide initiatiefnemers. ‘Als strategisch bureau bedenken én produceren we alle creatieve content in-house, vanuit een keuken vol doorgewinterde specialisten. Zie het als een creatieve maakclub, met de focus op hoogwaardige verhaal gedreven content.’

En zijn al drie eigen in-house Toko producties gemaakt. De lancering van Foriam Boxfit, de nieuwe HKU Theater-expositie en twee interne campagnes voor KPN.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond