Deel dit artikel
-

DDB lanceert volledig geautomatiseerde creatieve bureau

DDB lanceert wat het noemt het eerste volledig geautomatiseerde creatieve bureau. The Uncreative Agency debuteerde op 27 januari met een bericht op LinkedIn.

Duizenden merken marketeers en bureaus hebben de tool al uitgeprobeerd. Elke minuut worden er twee nieuwe creatieve voorstellen gegenereerd.

George Strakhov, Chief Strategy Officer bij DDB EMEA en zijn team bij NORD DDB, nodigt gebruikers uit om in één zin een opdracht te formuleren, waarna binnen enkele minuten een uniek creatief voorstel wordt gegenereerd, zonder menselijke interactie of budget.

DDB belooft geen wonderen, maar gelooft dat machine learning, in combinatie met echt creatief talent, potentie heeft voor klanten.

Het doel is dat het nieuw gecreëerde Hybrid Creative Platform zal fungeren als een soort incubator voor generatieve AI-start-ups om het creatieve proces te vergroten.

Foto Shutterstock

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond