DDMA begint promotiecampagne

De brancheorganisatie voor marketing en data DDMA begint rond deze tijd een promotiecampagne. Ze wil de ledenaanwas stimuleren en ook nadrukkelijker aanwezig zijn in Den Haag en Brussel.

“Het kan niet dat we in een dominante marketingwereld leven waarbij Facebook en LinkedIn de enigen zijn die bepalen met welke business we bezig zijn”, zegt DDMA-voorzitter Robert van Geffen.

Van Geffen is sinds juni voorzitter van de DDMA. Over zijn ambities is hij duidelijk. “Ik wil de club laten groeien, het ledenaantal verdubbelen. Door organische groei, maar mogelijk ook door meer samenwerking.”

Om het groeiproces te stimuleren start DDMA binnenkort de campagne ‘Data, maak er iets moois van’. “Dat draagt bij aan de groei. We willen ons nog verder vestigen als autoriteit voor data en privacy, zowel naar de leden toe als richting Den Haag en Brussel.”

“Nederland kan, zelfs op wereldschaal, een voortrekkersrol spelen in werken met data.”

DDMA is van plan het privacywaarborg https://privacywaarborg.nl/ in lijn te brengen met de nieuwe Algemene verordening gegevensbescherming (AVG), in het Engels: GDPR. “We nemen de leden mee in de reis daar naartoe.”

Foto: passcca (cc)

3 Reacties

Dan moet de DDMA misschien een wat normalere fee vragen, de € 8.558,- die wij zouden moeten betalen verdienen we nooit terug.

Hi Erik, over wat een lidmaatschap waard is, is natuurlijk een lange discussie te voeren; de juridische info over privacy, de scherpe discussies in commissies en het prachtige netwerk van vakgenoten met een voorliefde voor data. En dit niet voor 1 persoon maar voor de gehele organisatie. Maar ja, dat is uiteraard vanuit onze point of view. Het bewijs dat we het waard zijn zit in onze 300 bedrijfsleden en een retentiepercentage van 95%. En we zijn van de data dus dit is ons bewijs.

@Erik
Waarom niet? Je kunt dan gewoon de cookiewet negeren en met een privacy keurmerkje pronken. Goeie deal toch?

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond.

terug