Deel dit artikel
-

Deloitte Digital met co-creatie in The Olympic Amsterdam

Deloitte Digital heeft een overeenkomst getekend voor de vestiging van haar nieuwe Digital Garage in The Olympic Amsterdam. Co-creatie en ruimte voor creatief talent staan centraal in de ontwikkeling van deze nieuwe studio die volgend jaar haar deuren opent.

De Digital Garage moet Deloittes hub worden voor creatie. Consultants, creatives, programmeurs en partners zoals Apple, Facebook en Salesforce gaan hier nieuwe digitale producten en diensten ontwikkelen in co-creatie met klanten.

Uitgangspunt is volgens Deloitte om met de beste designvaardigheden en de nieuwste augmented reality, mobiel, IoT en blockchain technologie verrassende producten en diensten te ontwikkelen.

De keuze viel op Building 1962 vanwege haar verleden en het feit dat het altijd toonaangevend is geweest in hedendaags design.

De verbouwing van de iconische Citroëngebouwen aan het Amsterdamse Stadionplein staat symbool voor de revitalisering van het hele gebied rond het Olympisch Stadion. De omgeving biedt ruim 100.000 vierkante meter wonen, werken en recreëren, met een focus op sport, cultuur, innovatie, duurzame mobiliteit en media.

Met de opening van de Digital Garage in Amsterdam heeft Deloitte Digital wereldwijd 46 studio’s.

De opbouw van de Digital Garage studio is te volgen via het Instagram account van Deloitte Digital (deloittedigitalnl).

Deel dit bericht

1 Reactie

Mark Verver - Adobe

Vergeet Adobe is partner in dit geweldige initiatief van Deloitte!

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond