Dennis van Aalst wordt nieuwe strategy lead FCB Amsterdam
Dennis van Aalst (49) gaat per 1 augustus aan de slag als nieuwe strategy lead van reclamebureau FCB Amsterdam. Hij treedt ook toe tot het managementteam. Van Aalst was eerder werkzaam bij DDB Amsterdam, Boomerang en Havas Lemz. Ook werkte hij als zelfstandig strateeg en was hij actief voor denktank LetsHeal.
FCB Amsterdam is een van de grootste onafhankelijke reclamebureaus in Nederland. Met een team van 55 professionals, afkomstig uit meer dan 16 verschillende nationaliteiten, heeft FCB Amsterdam zich gespecialiseerd in Europese campagnevoering.
Vanuit de Amsterdamse hub brengt het bureau merken en producten tot leven met multimediale campagnes in heel Europa. Dat doet het onder voor onder andere AkzoNobel, DAF Trucks, easyJet, L’Oréal, Mastercard, Nestlé, en PACCAR Parts.
FCB Amsterdam is nog altijd sterk verbonden met twee van ’s werelds meest gerenommeerde reclamenetwerken waaruit het is voortgekomen: FCB en McCann. Het bureau vertegenwoordigt beide labels als hun Nederlandse en Europese filiaal.
Deel dit bericht
Plaats een reactie
Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond
1 Reacties
Fred de Waal
Heel veel succes Dennis. Jammer dat je ons aanbod niet hebt geaccepteerd want we hadden je er graag bij gehad.