Deel dit artikel
-

Dept achter de feestdagencampagne van bol.com

Dept tekent voor de nieuwe feestdagencampagne van bol.com die afgelopen vrijdag van start is gegaan. Met de campagne ‘Winkel van ons allemaal’ laat de retailer zien dat ‘wij de Nederlanders en Vlamingen echt begrijpen, dat wij snappen welke rol onze producten in hun leven vervullen.’

Afgelopen zomer koos bol.com na een ‘intensieve pitch’ voor Dept als mediapartner. Het resultaat zijn diverse korte video’s van 15 seconden waarmee ‘we iedereen aanspreken – verschillende doelgroepen, vanuit verschillende inzichten.’ Door de korte lengte kunnen ze op alle kanalen tegelijkertijd draaien. De video’s zijn soms te zien op televisie, soms op sociale media en soms op allebei.

Voor het eerst zijn aparte versies gemaakt voor de Vlaamse markt. Daarnaast zijn de eerste stappen gezet om de bekende tune ‘b-b-b-b-b-bol.com’ in een nieuw jasje te steken.

De winkel van jong en oud

De winkel van dank u Sinterklaasje

‘De winkel van gooi wat in mijn schoentje’

Credits

Verantwoordelijk bij de klant: Boukje Taphoorn, Eva Ruiz, Dries Poels, Matthieu Couvreur, Niels Moes, Daan Wouters, Marjolein Verkerk
Strategie: Marcel van der Heijden, Sahel Setorg
Account: Thomas van Slooten, Daan Hülsmann
Project: Stephanie Legue, Fleur Corman
Creative Director: Japie Stoppelenburg
Creatives: Bob Toorenaar, Bas Heijnis, Jaël Gradenwitz, Ferdy Joosen, Sander Vanermen (Gents) en Pieter De Baets (Gents)
Producer: Peter van den Heuvel – Damen
Regisseur: Joris Dommels
Producer: Sandra Wamelink
Productiemaatschappij: The Board Room
Offline: MRTN
Music: Amp Amsterdam
Audiomix & Sound Design: Earforce
Grading: de Grot

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond