Deel dit artikel
-

DEPT: Dertig procent van de inkomsten naar A.I.

Al dertig procent van de inkomsten van digitaal bureau DEPT komt van kant-en-klare AI-oplossingen. Met een multidisciplinair team van meer dan 400 specialisten op vijf contintenten werden AI campagne gedraaid voor Philips, Google en eBay.

Het bedrijf verwacht dat tegen 2025 tien procent van de inkomsten uit kant-en-klare AI-oplossingen zal komen en tachtig procent uit ander AI-gerelateerd werk.

Daaronder bevindt zich een AI-aangedreven docking station om vrachtschepen te sturen, een systeem dat handgebaren volgt om het Amerikaanse gebarentaalalfabet te leren en een AR-ervaring met generatieve AI-verzamelkaarten voor eBay’s MCM Comic Con-campagne.

Isabel Perry, VP emerging technology bij DEPT, zegt: “Onze klanten staan te springen om AI in te zetten, maar worden vaak afgeremd door de complexe vragen rondom design, ethiek en bedrijfsvoering.”

De focus verschuift binnen Ada by DEPT, het eigen martechplatform, ook steeds meer naar AI. Nu wordt al 20 procent van de tools in het platform door AI aangedreven, waarvan sinds 2020 veel door GPT-3. Daarnaast integreert DEPT generatieve AI-tools in het Ada-platform.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond