Deel dit artikel
-

Dept gaat schermvrije gezelligheid onder de aandacht brengen

Jumbodiset gaat samenwerken met Dept als nieuwe ‘lead agency’. Het spel-, puzzel- en speelgoedconcern – bekend van onder andere Stratego, Rubik’s Mens Erger Je Niet en Jan van Haasteren – zet in deze digitale tijd in op meer ‘schermvrije gezelligheid en plezier’. Dept zal hen hierbij vanuit verschillende disciplines ondersteunen.

Jumbodiset, ontstaan uit de fusie van het Noord-Europese Koninklijke Jumbo B.V. en haar Zuid-Europese zusterbedrijf Diset S.A., brengt al decennialang mensen om de tafel voor (educatief) plezier.

In de nieuwe marketingstrategie kiezen beide partners voor een omni-channel aanpak gaan. ‘We zien een trend waarin mensen bewust kiezen voor (schermvrije) tijd met elkaar, en dat is precies waar we naar streven; vrienden en familie samen om de tafel brengen voor gezelligheid, plezier en écht persoonlijk contact. Juist nu, in deze digitale tijd.’

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond