Deel dit artikel
-

Dept koopt internationaal digitaal marketingbureau Feed

Dept neemt het Londense bureau Feed over, een specialist in contentproductie en CRM-marketing.

Hoeveel Dept voor het Engelse bedrijf betaalt is niet bekend. De transactie is een onderdeel van de strategie en een brede waaier specialistische diensten aan elkaar te knopen met aansprekende klanten.

Feed helpt merken met het versterken van klantrelaties met een combinatie van CRM, onsite, social en digital advertising. Het gebruikt daarbij de eigen creative automation-technologie en omnichannelplanning. Die werken op basis van een set klantdata van honderdduizenden uitingen per maand. Hierdoor maakt het testen op schaal en gepersonaliseerde communicatie mogelijk.

“De snelheid van contentproductie neemt hard toe door verschuiving binnen digital advertising”, vertelt Dimi Albers (foto), CEO bij Dept. “Met de hulp van Feed’s expertise, eigen technologie en wereldwijde klantrelaties kunnen we onze groei in creative automation verder versnellen.”

Dit is Albers’ vierde overname dit jaar. In februari sloot martech agency Byte zich aan, gevolgd door de Amerikaanse software consultancy Devetry in april en Kroatisch development agency Blazing Edge in juli. Dept heeft ook recent zijn uitbreiding naar Azië-Pacific aangekondigd, onder leiding van voormalig Havas Group CEO, Vishnu Mohan.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond