Deel dit artikel
-

Van der Valk introduceert eigen online platform voor hybride evenementen

Ook Van der Valk merkt dat de vergadermarkt door corona stil is komen te liggen. Het bedrijf verlegt de aandacht daarom naar hybride evenementen. Op het Van der Valk Online platform kan men terecht voor evenementaanvragen, maar ook om inspiratie op te doen voor het effectief organiseren van verschillende soorten meetings en events in deze nieuwe vorm.

Juist nú is het belangrijker dan ooit dat organisaties en medewerkers met elkaar in contact treden en blijven, stelt de hotelketen. ‘Het inzetten van hybride en online evenementen wordt naar verwachting een vast onderdeel van de bedrijfsstrategieën van onze opdrachtgevers. Ook wanneer het organiseren van grote evenementen in onze 776 zalen, verdeeld over 70 hotels in Nederland en België, wordt hervat’.

Bijeenkomsten als evenementen, trainingen, relatie-evenementen, kick-off meetings en congressen, kunnen nu naar hybride worden omgebogen met de vier speciaal hiervoor ontworpen hybride pakketten. Zo is er het simpele ‘Plug & Play’ pakket. Daarnaast het ‘Dynamic’ pakket met de mogelijkheid tot two-way streaming en veel interactiemogelijkheden en een geavanceerd en op maat ‘Custom’ pakket. Voor bedrijven met meerdere vestigingen in Nederland en België en diegenen die meer fysieke gasten op locatie willen ontvangen, biedt het ‘Hybrid Multi Location’ pakket volgens de keten uitkomst.

 

 

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond