Deel dit artikel
-

Digital Marketing Live!: de pioniers van Parkmobile

De Parkmobile app was een van de eerste Nederlandse smartphone apps en is inmiddels met meer dan 5 miljoen downloads de meest gebruikte parkeerapp. Hoe is Parkmobile zo hard gegroeid? Je hoort er meer over tijdens Emerce Digital Marketing Live! in de Beurs van Berlage komende donderdag.

Hoe kun je op een slimme manier data inzetten om als organisatie te groeien? En hoe optimaliseer je digital marketing over alle kanalen om maximaal rendement te behalen? Loes Meys praat je er graag over bij op basis van een aantal praktische cases.

Parkmobile was in 2017 een van de eerste Nederlandse bedrijven die een reclamecampagne zijn begonnen op Snapchat.

Loes Meys werkt op het snijvlak van technologische ontwikkeling en sociale behoefte, met rollen in ICT, Communicatie en Marketing. Na jarenlange ervaring in de media bij 3FM, L1 en RTL, werkt ze inmiddels meer dan drie jaar bij parkeerapp Parkmobile. Inmiddels is ze Manager Marketing Operations Europe, waar ze 7 landen en 4 verschillende parkeermerken met meer dan 18 miljoen gebruikers ondersteunt met haar team van digital en brand marketeers.

Foto Peter Boer

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond