Deel dit artikel
-

Digitale kanalen HEMA versneld doorontwikkeld

De digitale kanalen van de HEMA worden versneld doorontwikkeld om, zo formuleert het bedrijf, een naadloze verbinding met de winkels te maken. Ook in de groeimarkten Duitsland en Oostenrijk wordt in de omni-channel aanpak geïnvesteerd.

HEMA CEO Saskia Egas Reparaz presenteerde vandaag de nieuwe strategie die HEMA op een typisch Nederlandse manier weer
‘onmisbaar gaat maken in het alledaagse leven van haar klanten’.

De kernpunten van deze strategie zijn: Investering in omni-channel aanpak in eigen winkels en eigen digitale kanalen. Focus op onderscheidende producten die langer meegaan en duurzaam zijn en uitbouw van de strategische samenwerking met Jumbo.

Naast de HEMA-schappen in de Jumbo winkels in Nederland en België zullen we op korte termijn de eerste pilots starten waarin binnen HEMA samen met Jumbo nieuwe foodconcepten getest worden.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond