Deel dit artikel
-

Discovery zenders weg bij Canal Digitaal en Online.nl

Canal Digitaal en Online.nl raken een groot aantal tv-zenders kwijt omdat moederbedrijf M7 geen overeenstemming heeft kunnen bereiken over een distributieovereenkomst met Discovery Benelux.

Discovery, TLC, Animal Planet en Eurosport verdwijnen per 1 juni uit het zenderaanbod omdat de doorgiftevergoeding volgens M7 te hoog was.

Ziggo, KPN en T-Mobile blijven de zenders van Discovery Benelux nog wel doorgeven.

Deel dit bericht

24 Reacties

Carin Bakker - Landgasthof Nesselbachtal

Belachelijk dat die zenders weg zijn, wij vonden de discovery channel met de opal hunters, golddivers, alaska wild erg leuk om te zien, we betalen een hoge prijs in het buitenland om deze tv te zien. Zou niet meer als normaal zijn dat de prijs naar beneden gaat, ze verdienen genoeg aan ons. Wat moet ik met bbc het is geeneens ondertitelt.

LC van de Graaf

Belachelijk dat Discovery niet meer te zien is bij online, ik overweeg om mijn abonnement stop te zetten. Want het word duurder en je krijgt minder zenders. Diep en diep triest dit.

M van heun

Zeer spijtig dat Discovery weg is!
Weer een klant minder bij online

Urlman

Belachelijk dat discovery en TLC weg zijn. Zo zijn er nog meerdere zenders komen te vervallen.
Ik ga opzoek naar een andere provider die mij meer te bieden heeft. Online heeft hierbij weer een klant kwijtgeraakt.

Angela

En zoals gewoonlijk is de communicatie van online weer abominabel.. Ik moest er zelf achterkomen dat dit ging gebeuren en niks van provider gehoord. Gelukkig had ik mn abo al opgezegd. Nog even een maandje uitzingen. Vanaf de 1e maand niks dan problemen en trage uitzending etc.

Rene

Helaas voor canal digitaal. weer een klantje minder. Er waren zoveel opzeggingen dat op 2 juni de telefooncentrale is de stress schoot en je een bericht kreeg dat ze gesloten waren

Sven de ridder

Triest dit. Juist deze kanalen waren interressant e, leerzaam en educatief. De abonnement wordt steeds beperkter en duurder. Ben al bijna 20 jaar klant van online begin nu wel te balen van hun.

Sandra

Ook ik ben zeer teleurgesteld… geen tlc en geen discovery meer. Ik ga op zoek naar een andere provider… helaas alles was prima in orde bij online.nl maar dit is het slechtste wat ze hebben gedaan… Dus tja ook ik ga weg bij online.nl

Toon

zwaar klote dat canal Digitaal gelukkig binnenkort glasvezel kabel
dan zijn ze mij als klant kwijt .het is altijd wat met dat canal Digitaal

tamara

Ook ik ben zeer teleurgesteld… geen tlc en geen discovery meer. Ik ga op zoek naar een andere provider… helaas alles was prima in orde bij online.nl maar dit is het slechtste wat ze hebben gedaan… Dus tja ook ik ga weg bij online.nl maar zit er nog tot november aan vast klote zooi ik keek samen met mijn vriend altijd naar discovery en mijn vriend altijd zoals parker en zo nog meer maar nu niets meer en daar betaal je zoveel er voor laats haden we 5 dagen geen tv omdat online me kastje had af gesloten en me een nieuwe stuurde en nog minder mee kon dat het oude

Dien Bakker

Ben er erg teleurgesteld over discovery en tlc favoriete zenders bij ons en nu dan hoor je als bedrijf toch te laten weten zit zo te balen hè !!!!

Branko Nikolic

Ik heb geen worden voor,waardeloos,geen respect voor klanten alleen eigen belang.Ziggo is iets duurder maar top,dus overstappen.

Bennie Briek

Altijd zeer tevreden geweest met online maar dit lijkt nergens op. Natuurlijk geen prijs compensatie. Ik ga bij online weg en zag dat er veel meer mensen die kant op denken.

Dick

Ik heb mijn tv bij Online ook opgezegd. Veel rotzooi in het pakket. Het lijkt veel, maar het is niets. Keek graag naar TLC, Eurosport, Discovery channel. Ik ga ook niet over naar bijv Ziggo. Veel te duur en ook rotzooi.

R.j. van der Eide

Jammer dat Discovery etc weg is, en ben ook beetje teleurgesteld bij online.nl. Opnemen was gratis, klopt….maar je kan niet van alle zenders de programma’s opnemen. En als je opneemt, stop opgenomen programma ineens. Waardeloos….denk weer terug naar KPN.

Harry van Nerum

Belachelijk dat jullie deze zenders laten vervallen, ik overweeg om toch op te zeggen

Harry van Nerum

Sonja van Nerum

Waar gaat het over, in enkele jaren een behoorlijk klanten bestand opgebouwd dat kunnen jullie door het laten vervallen van een aantal interessante zenders snel afbreken, wij stappen op,

Groet Sonja van Nerum.

Wim - Chanel digital

Ik heb vandaag mijn ontvanger opnieuw de zenders laten zoeken omdat ik het vreemd vond dat BBC op het kanaal van Discovery zat, tot mijn grote verbazing is Discovery de leukste zender helemaal niet meer te vinden, ik ga toch maar kijken of ik een andere provider kan vinden, want dit slaat helemaal nergens op. Groetjes Wim

Wessel

Geen discovery is geen tv, ben al aan het zoeken naar een andere aanbieder.

Ramona

Ik sluit me aan bij bovenstaande reacties, want ook ik ben op zoek naar een andere aanbieder. Buiten het feit dat deze zenders weggevallen zijn, wat echt wel een gemis is en waarvan ik persoonlijk (in tegenstelling tot de mening van CD) vind dat dit gemis niet opgevangen wordt door de zenders die wel beschikbaar zijn, vind ik de communicatie hierover beneden de maat. Zo stond hier in de laatste nieuwsbrief niets over vermeld.

Verheyen Hugo

Dit is voor mij een ramp er is al niets dan herhalingen op tv en ik slaap nachts al niet en dan is discovery het enige wat mij nog ontspanning bezorgde en inderdaad het abbon. verlagen ze niet

Sjors

Na 25 jaar heb ik mijn abo opgezegd,ik betaalde 36.40€ voor CD en Ziggo sport,vond het duur,maar nu discovery vedwenen is was voor mij de maat vol.
Ik zal alleen Ziggo missen,maar oke daar vind ik ook wel weer een oplossing.
Volgens mij gaan er veel klanten weg bij CD,ook omdat ze aan de prijs niets hebben gedaan.DOEI CD

Miep

Ik kon bepaalde zenders niet meer vinden, kwam via deze site er achter dat ze uit het pakket zijn gehaald.
Mag ik dit zomaar zonder de klanten in te lichten, vind dit best onbeschoft, omdat abbo kosten per 1 juli omhoog zijn gegaan met 5 euro.
Bij wijziging mag men de abbo opzeggen. maarja dan moet je daarvan wel op de hoogte worden gebracht. Wat online dus niet doen

Joke van Driel Hoogenboom

Hebben we de overstap gemaakt naar online.
Ze boden hetzelfde en meer. Nu hebben we een contact, blijkt dat ze verschillende zenders eruit gehaald hebben.
Als ik dit had geweten, had ik nooit de overstap gemaakt.
Voel me echt een beetje belazerd.

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond