Deel dit artikel
-

Dit is er te doen tijdens Amsterdam eWeek

eDay, Emerce Retail Europa, Next Gen en eNight zijn de belangrijkste pijlers van Amsterdam eWeek, maar er is zoveel meer. Ook anderen grijpen de week aan voor hun eigen evenementen in Amsterdam.

Op donderdag 10 oktober is er vanaf 17.30 bij Verizon een bijeenkomst over kunstmatige intelligentie. Oderzoeksbureau Gartner plaatst AI en machine learning bovenaan zijn top tien prioriteiten van 2017.

Wegens succes herhaald: NIMA organiseert op 10 oktober een masterclass Menselijke marketing in een digitale wereld: Grote uitdagingen voor veel bedrijven nu een steeds groter deel van de customer journey zich afspeelt af in de digitale omgeving.

Silicon Canals organiseert 9 oktober een Startup Marketing Seminar, waaraan geselecteerde marketingexperts en growth hacker experts deelnemen.

Vrijdag 11 oktober is er een Amsterdam Fintech Meetup van Accenture.

Goed, pas op dinsdag 15 oktober, maar nog wel onderdeel van eWeek. BvA en IAB Nederland organiseren een gezamenlijk evenement over advertentiebesteding.

Wat draagt de inzet van advertising in diverse mediakanalen nu werkelijk bij aan merk- & sales-KPI’s? Anno 2019 is daar nog steeds geen goed antwoord op. De advertentiemarkt heeft zich steeds meer ontwikkeld in de richting van performance marketing gericht op sales en conversie.

Emerce zelf organiseert die dag Emerce Dare, het jaarlijkse evenement voor de digitale gemeenschap.

Meer weten? Het volledige overzicht van activiteiten vind je hier.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond