Deel dit artikel
-

Doritos met spraakgestuurde game

Doritos brengt de spraakgestuurde game Doritos Truth or Dare op de markt voor Google Assistant. De game is ontwikkeld voor PepsiCo door de Scrambled Group en biedt een reeks ‘uitdagende spelvragen’.

De game richt zich met name op jongeren tussen de 16 en 24 jaar en wordt onder de aandacht gebracht bij de doelgroep via Instagram, Facebook en Snapchat. De eigenlijke action is ingesproken door presentator en (stem)acteur Jorn van Vrijaldenhoven.

Aankopen van foodretailers beginnen steeds vaker digitaal. Om online in contact te blijven met de consument worden dan ook steeds vaker innovatieve technologieën ingezet.

Anneke Bakker, Digital Activation Manager PepsiCo BeNeLux: ‘We zagen een opkomende groei in het gebruik van spraak in Nederland. Het is voor ons belangrijk om te begrijpen hoe deze technologie door onze doelgroep wordt gebruikt en te testen welke rol het speelt in de klantreis.’

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond