DPDK opent kantoor in San Francisco

Creatief bureau DPDK opent zijn tweede kantoor in de Verenigde Staten. De opening van het kantoor in San Francisco moet een pijler vormen onder de verdere internationale expansie.
Twee jaar na opening van het kantoor in New York steek CEO Pim van Helten een spa in de grond aan de westkust van de VS. De Rotterdammers willen huidige en nieuwe opdrachtgevers op de Amerikaanse markt beter kunnen bedienen. Het totaal aantal kantoren komt hiermee op drie. Verdere uitbreiding wordt niet uitgesloten.
Paul Jitta (CFO): “Direct na de opening van ons kantoor in New York bleek dat er ook veel vraag naar onze diensten is aan de westkust. Deze klanten hebben we enige tijd bediend vanuit New York, maar aangezien wij altijd de intentie hebben echte partnerships aan te gaan met onze klanten, kiezen we ervoor ons definitief te vestigen in San Francisco.”
Het doel is om de Amerikaanse vestiging binnen twee jaar volledig zelfstandig te maken onder leiding van financieel directeur Paul Jitta.
Foto: Jason Jenkins (cc)
Plaats een reactie
Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond