Deel dit artikel
-

D-reizen: vergelijken van deals

D-reizen heeft een nieuwe campagne gelanceerd waarin de nadruk wordt gelegd op het vergelijken van deals. Eerder werd de VakantieXperts-campagne gelanceerd waarin dat deel van de D-rt Groep wordt gepositioneerd als specialist in maatwerk.

Tagline van de D-reizencampagne is ‘vergelijken jullie de beste dingen op vakantie, dan vergelijken wij de beste vakantiedeals’. De campagne van D-reizen start op 5 november met een inhaakcampagne op TV, radio en online en loopt heel 2018/2019 door.In tegenstelling tot voorgaande jaren, waarin verschillende thema’s aan bod kwamen, is de boodschap het hele jaar door hetzelfde. Gaat D-reizen hiermee de concurrentie met metazoekmachines als Trivago aan? “Er zijn eigenlijk geen andere zoekmachines met zo’n breed aanbod,” zegt brandmanager Karlyn Blom. “Trivago doet bijvoorbeeld alleen hotels. D-reizen heeft het overzicht over vrijwel alle grote touroperators van Nederland, maar ook al het Duitse aanbod wordt aangeboden via D-reizen. Maar buiten dat we online inzichtelijk maken waar de reis het beste te boeken is, hebben we natuurlijk ook nog meer dan tweehonderd winkels die je gemakkelijk daarbij kunnen helpen. Dat onderscheidt ons van de metazoekmachines.”

De mediamix bestaat uit tv, radio en online, aldus Blom. “We kiezen hierbij voor een verfrissende aanpak, met ludieke inhakers en passende programma’s. Bij TV-formats waarbij keuzes een belangrijke rol spelen – denk bijvoorbeeld aan de selectie van trouwjurken bij Say Yes to the Dress – spelen we in op die keuze met een boodschap op maat. ‘Vergelijk jij nu de mooiste bruidsjurken, dan vergelijkt D-reizen alvast de beste deals bij alle aanbieders’. Dat doen we ook bij diverse online content. Daardoor voegen we extra waarde én sympathie toe aan onze commercial.”

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond